بلاگ شخصی کیوان مهدوی

بلاگ شخصی کیوان مهدوی

به وبلاگ رسمی کیوان مهدوی خوش آمدید

4. مسدود شدن com.android.phone در Galaxy S4

سه شنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۰ ب.ظ

در ابتدا برای حل این مشکل به مسیر زیر رفته

Settings > App Manager

و تنظیمات برنامه ی خود را reset کنید. همچنین می توانید گوشی خود را restart کنید و امید داشته باشید که این مشکل برطرف شده است اما باید به این نکته اشاره کرد که restart کردن گوشی راه حل مطمئن و نتیجه بخش نیست. اما در صورتی که این مشکل به طور گسترده برای شما اتفاق می افتد شما ابتدا دستگاه خود را در حالت امن (Safe Mode) راه اندازی نمایید و بررسی کنید که آیا مجدد با پیام فوق روبرو می شوید یا خیر.

برای راه اندازی دستگاه در حالت امن، ابتدا دستگاه خود را ریستارت کرده (همچنین می توانید دستگاه را خاموش و روشن نیز نمایید) و پس از دیدن لوگو دکمه ی صدا (کم) (Volume Down) نگه داشته تا وارد حالت امن شوید. در این هنگام شما عبارت Safe Mode را در پایین دستگاه مشاهده می کنید. لازم است بدانید که در این حالت تنها برنامه های پیش فرض سامسونگ اجرا می شوند بنابراین شما می توانید به راحتی متوجه شوید که ایراد از برنامه های سیستمی است یا خیر.

در صورتی که پیام com.android.phone را مشاهده نکردید حتما برنامه های شخص ثالت هستند که باعث ایجاد مشکل شده اند و باید آنها را یا غیر فعال نمایید و یا پاک نموده و در صورت نیاز مجددا نصب نمایید.

۹۴/۰۵/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
kvnmahdavi

Galaxy S4

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی